L.A. Noire

Šis gabals ir ticis uzmanības centrā, bet man jāsaka ka nav ne jausmas kapēc. Par pamatu ņemta Mafijas ideja, apspēlēta no citas puses, nomainīts gameplay un vala – šedevrs, i don`t thinks so.

Bet tas varbūt dēļ tā ka man pie sirds neiet RPG gabali un šo es noteikti par tādu nosauktu – jāstaigā un jārunā ar cilvēkiem un ja neuzdod jautājumu pareizi, tad figuški – tālāk netiec. Šaušana protams arī ir un braukšana ar auto, bet ļoti maz. Grafika arī nav izcila. OK, pie sejām viņi ir piestrādājuši, jo tipa jāskatās nopratināmā reakcija uz jautājumu lai varētu pateikt vai viņš melo vai nē, bet that`s it, vairāk nekā īpaša arī tur nav, izņemot protams dažus populāros aktierus kuri pieaicināti tēlot kādu spēles varoni.

Kopumā grafika nav izcila, gameplay ne priekš manis, storyline ir ok – cilvēki ir piestrādājuši. Un beigu titrus nevar izslēgt, bez maz vai jātaisa End Task, ja es negribu visu to blāki skatīties man ir jādod tiesības viņu izslēgt, man domāt.

~ by BIBO on 2011.11.29.

Leave a Reply

 
