Seriāli

Nesen, kāda pasākuma laikā saruna ievirzijās par seriāliem, kad es izteicu apgalvojumu, ka es sekoju līdz pāri par 30 seriāliem, uz ko atbildot man tika mests izaicinājums, nosaukt vismaz 30 no tiem, kas man ar klātesošo palīdzību arī veiksmīgi izdevās. Tad nu nolēmu pieglabāt savu watch list`u for the future reference tā teikt.

Burn Notice

Lost

Supernatural

Knight Rider

The Big Bang Theory

Reaper

Smallville

Fear Itself

Bonekickers

The Middleman

How I Met Your Mother

Valentine

Time Warp

Chuck

Heroes

Privileged

Terminator The Sarah Connor Chronicles

Californication

Bones

The Unit

House

The Mentalist

Fringe

According to Jim

Life

Pushing Daisies

Flashpoint

30 Rock

Numb3rs

Sanctuary

Stargate Atlantis

Ghost Whisperer

The IT Crowd

Top Gear

Worst Week

Criminal Minds

X-Files (backup seriāls – skatos kad nav cits nekas)

Future Weapons (nav sanācis laika vēl pieķerties šim)

Nedaudz paspēlējoties ar skaitļiem sanāk ka dienā, es noskatos vidēji 5 seriālus, kas aizņem aptuveni 3 stundas.

Skarbi.

~ by BIBO on 2008.12.13.

One Response to “Seriāli”

  1. Frīks!

Leave a Reply

 
